Hocam bir asansör firması çalışabilmesi için ve bakım yapabilmesi için bazı evraklarının tam olması gerekir bu konu ile ilgili TSE Hizmet Yeterlilik Belgesinin son geçerlilik tarihinin dolduğu ve Asansör İşletme Bakım ve Periyodik Kontrol Yönetmenliğinin 14. maddesinin 1. fıkrasınca belirlenen şartı sağlamadığı Bilim Sanayi ve Teknoloji İl Müdürlüğü tarafından tespit edilmiş ve bu konu ile ilgili TSE Hizmet Yeterlilik Belgesi alınıncaya kadar 27.01.2016 tarih ve 29606 sayılı Resmi Gazetede Yayımlanarak yürürlüğe giren Asansör Piyasa Gözetimi ve Denetimi Yönetmenliğinin 13. maddesinin 3. fıkrasına istinaden ticari faaliyetinin durdurulmasının yerinde olacağı ile ilgili tarafımıza bildirilmiştir. Bahse konu olan asansör firması ile görüşüldüğünde iş yerini başka bir yere taşınma aşamasında olduğundan dolayı iş yeri adresinin değişeceğinden gerekli olan evrakı belgeyi yeni iş yerine geçmesine mütakiben başvuruyu yapıp alacağını beyan etmektedir. Bu durumda hocam aradaki süreçte ne gibi bir yol izlememiz gerekir mühürleme işlemine geçilmeden taahütname vermesi durumunda ek süre verilebilirmi cevabınız için şimdiden teşekkürler hocam