Sayın Hocam Belediyelerimizi her türlü konuda aydınlattığınız için siz değerli hocalarımıza şahsım ve belediyelerimiz adınıza hepinize teşekkür ederim.
Değerli Hocam; 2 Yıllık Meslek Yüksekokulu Harita Teknikeriyim. Halen Belediyemiz bünyesinde 5. derecenin 3. kademesinde ( 15.09.2018 de 4.derecenin 1. kademesine düşeceğim.) tekniker kadrosunda çalışmaktayım. 15.10.2010 tarihinde belediyemizde sözleşmeli personel olarak harita teknikeri olarak göreve başladım. İşe Başlama tarihinden günümüze kadar Belediyemizde (15.10.2010 - 04.09.2013 tarihleri arasında)sözleşmeli statüsünde ve (15.09.2013 - tarihleri arasında) kadrolu statüsünde harita teknikeri olarak görev yaptım. Belediye Başkanlığımız Makamınca 23.07.2018 tarihinde 657 sayılı D.M.K 'nun 86. maddesi gereğince yürütmekte olduğum görevimin yanı sıra İmar ve şehircilik Müdür Vekili olarak görevlendirildiğime dair görevlendirme yazısı tebliğ edilmiştir. Bİrimimizde bir inşaat teknikeri(8 yıllık memur), harita teknikeri(11 yıl 9 ay memur)4 tanede işçi bulunmaktadır. 657 sayılı DMK'nun 36. maddesine göre 24.03.2007-06.10.2010 tarihleri arasında daimi işçi(harita teknikeri )olarak görev yaptıgım günlerimin 3/4 ünü işlettim.
İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne Asil olarak atanmak veya Müdür Vekiliği iücreti çin;
1- Belediyemizde çalışmaya başlamış olduğum tarihten (12.11.2007'den) günümüze kadar geçmiş olan çalışma süresi 657 D.M.K nın 68. maddesinde belirtilen çalışma süresi şartına göre 10 yıl(11yıl 9 ay )süre şartına uygun mudur?
2-Hangi tarihte Müdürlük kadrosuna atamaya hak kazanabiliriz?
2-Başkanlık Makamınca doğrudan İmar ve Şehircilik Müdürlüğüne atama işlemi yapılabilir mi? Bu Şekilde Yapılacak atama işleminde yasal olarak herhangi bir sakınca var mıdır?
3- Asil İmar ve Şehircilik Müdürlüğü görevini yada vekalet ücreti tarafıma ödenir mi?
4-Sayın Hocam 10 (on) yıllık süre ile ilgili yasal olarak bir engel bulunmuyor ise ve Başkalık makamınca yasal olarak İmar ve Şehircilik Müdürü olarak atama işlemi yapılamıyorsa, Görevde yükselme sınavına girilmesi halinde müdürlük kadrosuna atama yapılabilir mi?
5-Hangi kanun kapsamında vekalet ücreti talep edilebilir?
6- Şuan Belediyemizde hem Fen işleri harita işleri hem belediyemiz İmar ve Şehircilik Müdürlüünde harita ve imarla ilgili yoğun bir iş tempom var bu yaptığım işlerin yanında müdürlük ağır gelmekte ve ücret almadan yaptıgım bu iş yükü ve sorumluluk psikolojimi bozmaktadır. Başkanımızında birime personel almaya sıcak bakmaması bu görev yükümü daha da artırmakta olup asaleten atama yapılamazsa ve vekalet ücreti de ödenmez ise Müdür vekilliğinden istifa edilebilir miyim? Hukuken mümkün müdür?
Personel işleri müdürlüğümüz kanuni dayanaklarıyla getirmem sartıyla değerlendirebileceğini belirtti.Bu belirttiğim konularda bilgi ve desteğinize çok ihtiyacım var.
Teşekkür eder, Saygılar Sunarım...