İyi günler Hocam....Kozluk Belediyesinde 47 kadrolu 17 memur personelimiz var.Memurlar maaşlarını peşin işçiler ise çalıştıktan sonra maaşlarını alır.aşağıda sayılı kanun var.Bizim belediye başkanı 24 olan taşeron personeli 102 ye kadar çıkardı.son iki yıldır. yüz milyon a yakın ihale yaptırdı.iller bankası bizim belediye başkanına sınırsız kredi veriyor.ay başında bize gelen hisseden kesiyor.kesilince işçi memur maaş alamamaktadır.1.400.000,00 bu ay hissemiz.gelen para 2016.000. sadece kadrolu işçi ve 17 memur maaşları net 230.000,00 tl tutuyar.şirket elemanları hariç.Bütün personellerin ev ve araba borcu var.bankalara borçlu.maaş alamassak çok mağdur duruma düşeceğiz.mağduriyetimizin giderilmesi için,
Bizim her ay düzenli maaşlarımızı alabilmemiz için ne gibi girişimler yapabiliriz.Saygılar
.İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün 07.09.2006 tarih ve B.05.0MAH.065.000/8247-82007 sayılı genelgesi şu şekilde
"Bazı Belediyelerin kamu görevlilerinin aylıklarını zamanında ödemeyerek personelini mağdur ettikleri ve bunun kamu hizmetlerini olumsuz yönde etkilediği şeklinde son zamanlarda Bakanlığımıza yoğun şikayetler ve bilgiler gelmektedir.
Bilindiği üzere, 657 sayılı Devlet Memurları kanunu'nun "Aylığın Ödeme Zamanı ve esasları" başlıklı 164. maddesi "Memurların aylıkları her ayın başında peşin olarak ödenir" hükmünü.
5393 Sayılı Belediye Kanununun belediyelerde personel istihdamı ile ilgili usul ve esasları düzenleyen "Norm kadro ve personel istihdamı" başlıklı 49. maddesi ise "personelin her türlü alacakları zamanında ve öncelikle ödenir" hükmünü taşımaktadır.
Madde hükmündende anlaşılacağı üzere, kamu görevlilerinin aylık ve diğer özlük haklarının zamanında ve öncelikli olarak ödenmesi yasal bir zorunluluktur.
personel alacaklarının zamanında ve öncelikli olarak ödenmesi için gerekli tedbirlerin alınması hususunda bilgi ve gereğini rica ederim."