ÖNCELİKLE KOLAY GELSİN APARTMAN YÖNETİCİSİYİM APARTMANIMIZ 15 DAİREDEN OLUŞMAKTADIR. APARTMANIMIZ SU BEDELİ ON YILDIR ANA GİRİŞTE BULUNAN SAYAÇ BELEDİYE TARAFINDAN OKUNUP FATURA EDİLİYORDU BİZDE KATLARDAKİ SAYAÇLAR OKUYUP ARADAKİ FARKIDA HESAPLAYIP ORTAK KULLANIM DİYE ÜCRETLENDİRİYORDUK. BELEDİYEDEN GELEN İHBARNAMADE APARTMANIMIZDA AVUKATLARIN OFİS OLARAK ÇALIŞTIKLARI BU SEBEPLE AVUKATLARIN SAYAÇLARININ AYRILMASI VEYA HERKESİN BİREYSEL ABONELİĞE GEÇMESİ İSTENİLMEKTEDİR.BELEDİYEDEN RUHSATA TABİ OLAMAYAN AVUKATLAR YANİ İŞLETME STATÜSÜ OLMAYIP RUHSAT VERİLMEYEN (MUAF) BU TARZ OFİSLER İÇİN BÖYLE BİR KARAR GEÇERLİMİDİR VEYA BUNUNLA İLGİLİ BİR KANUN YÖNETMELİK VARMIDIR TŞK.(APT İKİ DAİRESİNDE AV. BÜROSU VARDIR)